Keeway V302C - A Te Cruisered
A cruiser vonal mondhatni reneszánszát éli a motorozásban. Nagyon sok gyártó próbálkozott már igazán jót alkotni az évek során, viszont csak keveseknek sikerült. A Keeway V302C egy nagyszerűen összerakott motor lett kiválóan eltalált arányokkal és formával, megfelelő teljesítménnyel és futóművel.
A kis csöppség nemrég mutatkozott be Magyarországon, és tetszetős formájával sokak szívét az első pillantásra meghódította. Akinek a forma pedig nem tetszett, annak a V2-es folyadékhűtéses blokkja, vagyis annak hangja adja meg az átütő élményt, amit eddig csak nagy köbcentis motorok mellett élvezhetett.
A mai világ sokkal inkább szól a racionalitásról, mint a korábbiak (persze vannak az abszurd kivételek is). Emiatt születhetett meg egy 300 köbcentis cruiser és kistestvére a 125 köbcentis V-Cruise 125 egy alapjában véve olyan kategóriában ahol az 1000+ köbcentiméter az általános mérvadó lökettérfogat. A downsizing, a korszerű üzemanyagrendszerek, a környezetvédelmi normák és a tulajdonosok pénztárcája mind abba az irányba mutat, hogy a nagyobb helyett kicsit válasszuk. Az erre adott Keeway válasz a 300 köbcentis cruiserrel az alacsony fogyasztás, alacsony tömeg, és megfelelő súly/lóerő arány.
A motor teljesítménye 30 lóerő, ami bőségesen elegendő a városi és országúti motorozásra is. A végsebesség valahol 140 körül van, viszont ez a stílus amúgy sem a száguldásról szól. Sokkal inkább a könnyed motorozásról és a hangélményről, amit meg is ad nekünk a V302C. Gurulás közben meglepően nyomatékos a motor, nem kell minden helyzetben visszakapcsolgatni, ha gyorsítani akarunk.
Az üléspozíció kényelmes, csakúgy mint az ülés. Ami inkább egyszemélyes, semmint kettő. Viszont szükségmegoldásként ketten is meg tudják oldani az utazást.
Menet közben a futómű cruiseresen teszi a dolgát, viszont határozottan reagál a vezetés közbeni reakciókra. Upside-down villákkal szerelt motorról van szó, emiatt is érezhető stabilabbnak a motor. A hátsó ülés alatti rugók több fokozatban állítható előfeszítéssel rendelkeznek. Érdemes ezekkel játszani és a számunkra megfelelőt beállítani ha hosszabb távra megyünk. Ha már a hátsó rugók környékén vagyunk, egy pillantás a kerék irányába és észre vehetjük, hogy a motoron szíj viszi át a nyomatékot a hátsó kerékre.
Nem csoda, ha úgy mesélnek róla, mint a kis HD. (Ennek persze valós szála van, de az majd egy másik cikk lesz a jövőben)
Üzemanyag tankja 15 literes, amely kb 500 km motorozást enged meg.
A motort leginkább azoknak ajánlanám, akik kezdők vagy újrakezdők. Esetleg azoknak akik már rájöttek, hogy a motorozás nem feltétlenül az eszeveszett rohanásból áll, hanem a suhanást és szabadságot egy új oldalról szeretnék megtapasztalni.
Elérhető fekete és szürke színben márkakereskedésünkben.
Ha több információt szeretnél megtudni a Keeway V302C-ről, keresd fel honlapunkat!